Thursday, May 14, 2009

di mana keadilan???


hurmmm...
mnjadi student adelah paling menyakitkn bile kite..mncari2 sesuatu utk memuaskan hati org lain...
ble itu yg dmintk kite buat...
sedangkan org lain hanya duduk saje...
tapi realitinya kite dsamekan dgn org yg x btanggunjwb itu...
bengang pn ade gak...
tp ape leh wat...
kuasa bkn d tangan kite.....
di mana keadilannya....
seharusnya manusia berpegang pd kata2
aku rase penat lelah aku... xdhargai..begitu juga kawan2 yg dh pn buat kerja...
ape ni????
sia2 je.....
aku hanya harap aku dpt lulus dgn baik sbb aku dh buat yg terbaik kali ni....
plssssssssss la.....
hargailah perjuangan aku
dan tolong lah berlaku adil..............

2 comments:

  1. "org lain hanya duduk saje"...sape org tu? huhu

    ReplyDelete
  2. perkataan 'adil' pun selalu tak adil.betuk tak?

    ReplyDelete